
نیٹ ورک مارکیٹنگ کس طرف جاتا ہے
نیٹ ورک مارکیٹنگ میں آسانی سے کام لیا جانا ، اتنا سچ کبھی نہیں ہوتا ہے جیسا کہ جب لیڈز خریدنے یا پیدا کرنے کا آتا ہے۔ اس سے پہلے کہ میں شروع کردوں کہ میں یہ بتانا چاہتا ہوں کہ نیٹ ورک مارکیٹنگ کی ساری لیڈز کی لاگت آتی ہے ، اس طرح کی کوئی چیز مفت لیڈ نہیں ہے یا جیسا کہ اکثر مفت لنچ سنا جاتا ہے۔ چاہے آپ ٹھنڈے سخت نقد رقم سے ادائیگی کریں یا پھر آپ لیڈز بنانے میں وقت کے ساتھ ادائیگی کرتے ہو اس میں کچھ لاگت آتی ہے۔
ایک بار جب آپ یہ حقیقت قائم کرلیتے ہیں کہ اس کے بعد آپ کو بجٹ کے بارے میں فیصلہ کرنے کی ضرورت ہوتی ہے ، چاہے وہ ہفتے میں انھیں پیدا کرنے میں تین گھنٹے ہوں ، یا ہفتہ میں $ 50 انہیں خریدیں۔ تمام کاروباری کاروباری افراد کاروبار کے ہر شعبے کے لئے بجٹ مرتب کرتے ہیں ، تو ایسا کیوں ہے کہ بہت سے نیٹ ورک مارکیٹرز بجٹ طے کرنے میں ناکام رہتے ہیں ، شاید اس لئے کہ زیادہ تر نیٹ ورک مارکیٹرز کاروبار میں نئے ہیں۔
قیمت
قیمت برداشت کرنے کے بعد آپ یہ برداشت کرنا چاہتے ہیں کہ آپ اپنے وقت اور پیسے کے لئے کون سے نتائج کا مطالبہ کر رہے ہیں۔ لیکن یقینا اس کے بارے میں جو آپ اپنے وقت اور پیسہ کے لئےحاصل کر سکتے ہو یہاں میں آپ کہتا ہوں ، یقینا it یہ دوسرا راستہ ہونا چاہئے۔ نہیں! کبھی کسی نے بازار میں جاکر یہ پوچھا کہ یہ کیا دے گا ، زندگی میں کبھی نہیں بنا ، وہ ہمیشہ چاہتے ہیں جس کی خواہش ہوتی ہے اور جب تک وہ مل جاتی ہے اس کا مطالبہ کرتے ہیں ، اب کبھی کبھی اس میں کچھ نظر آتی ہے ، لیکن وہ جو نیا تھے وہ نیا بنتا ہے اس لئے تلاش کر رہے تھے کہ ان کا منصوبہ تھا۔
لہذا آپ جانتے ہیں
کہ اس پر کتنا خرچ آرہا ہے ، اور آپ جانتے ہیں کہ آپ اپنے پیسے کی کیا توقع کر رہے ہیں ، اگلا قدم ان لیڈز کا بہترین استعمال کرنا ہے۔ آئیے فرض کریں زیادہ تر لوگوں کی طرح جو آپ انتظام کرتے ہیں ان میں سے 2٪ لیڈز کو اپنے پروگرام میں شامل کرنے کے ل؟ ، آپ باقی لوگوں کے ساتھ کیا کریں گے؟ آپ کہیں نہیں جانے والی لیڈز پر کتنا خرچ کر رہے ہیں؟ لوگ کسی مسئلے کا حل تلاش کر رہے ہیں۔ انہیں آپ کا حل پسند نہیں آیا لیکن وہ اب بھی تلاش کر رہے ہیں۔
0 Comments