what is instagram | realonlineearning89

what is instagram

انسٹاگرام

 ایک امریکی تصویر اور ویڈیو شیئرنگ سوشل نیٹ ورکنگ سروس ہے جسے کیون سسٹروم اور مائیک کریگر نے تخلیق کیا ہے۔ اپریل 2012 میں ، فیس بک نے تقریبا 1 بلین امریکی ڈالر کی رقم اور اسٹاک میں یہ خدمت حاصل کی۔ ایپ صارفین کو میڈیا اپ لوڈ کرنے کی اجازت دیتی ہے جسے فلٹرز کے ساتھ ترمیم کیا جاسکتا ہے اور ہیش ٹیگس اور جغرافیائی ٹیگنگ کے ذریعہ ترتیب دیا جاسکتا ہے۔ پوسٹس کو عوامی سطح پر یا پہلے سے منظور شدہ پیروکاروں کے ساتھ شیئر کیا جاسکتا ہے۔ صارفین ٹیگس اور مقامات کے ذریعہ دوسرے صارفین کے مواد کو براؤز کرسکتے ہیں اور رجحان ساز مواد دیکھ سکتے ہیں۔ صارفین فوٹو کو پسند کرسکتے ہیں اور دوسرے صارفین کو ان کے مواد کو ذاتی فیڈ میں شامل کرنے کے لئے ان کی پیروی کرسکتے ہیں۔

انسٹاگرام کو اصل میں صرف اس وقت آئی فون کی نمائش کی چوڑائی سے ملنے کے لئے 640 پکسلز کے ساتھ ایک چوک (1: 1) پہلو تناسب میں مواد تیار کرنے کی اجازت دے کر ممتاز کیا گیا تھا۔ 2015 میں ، ان پابندیوں کو 1080 پکسلز تک بڑھاوا دیا گیا تھا۔ اس خدمت میں پیغام رسانی کی خصوصیات ، ایک ہی پوسٹ میں متعدد تصاویر یا ویڈیوز شامل کرنے کی صلاحیت اور اس کی مرکزی اپوزیشن اسنیپ چیٹ جیسی 'کہانیاں' کی خصوصیت بھی شامل کی گئی ہے - جو صارفین کو ہر پوسٹ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیوز کو ایک ترتیب والے فیڈ میں پوسٹ کرنے کی سہولت دیتی ہے۔ دوسروں کے ذریعہ ہر 24 گھنٹے تک قابل رسائی۔ جنوری 2019 تک ، کہانیاں کی خصوصیت 500 ملین صارف روزانہ استعمال کرتی ہے۔

اصل میں اکتوبر 2010 میں آئی او ایس کے لئے لانچ کیا گیا تھا ، انسٹاگرام نے تیزی سے مقبولیت حاصل کی ، دو ماہ میں 10 لاکھ رجسٹرڈ صارفین ، ایک سال میں 10 ملین ، اور جون 2018 تک 1 ارب۔ اینڈروئیڈ ورژن اپریل 2012 میں جاری کیا گیا تھا ، اس کے بعد ایک خصوصیت- نومبر 2012 میں محدود ڈیسک ٹاپ انٹرفیس ، جون 2014 میں فائر OS ایپ ، اور اکتوبر 2016 میں ونڈوز 10 کے لئے ایک ایپ۔ اکتوبر 2015 تک ، 40 ارب سے زیادہ تصاویر اپ لوڈ کی گئیں۔ اگرچہ اس کے اثر و رسوخ کی تعریف کی گئی ہے ، لیکن انسٹاگرام تنقید کا نشانہ رہا ہے ، خاص طور پر پالیسی اور انٹرفیس کی تبدیلیوں ، سنسرشپ کے الزامات اور صارفین کے ذریعہ اپلوڈ کردہ غیر قانونی یا ناجائز مواد کے لئے۔

2021 کے جنوری تک ، پرتگالی پیشہ ور فٹ بالر کرسٹیانو رونالڈو کے بعد سب سے زیادہ پیروکار 275 ملین سے زیادہ پیروکار ہیں۔ سب سے زیادہ پیروی کرنے والی خاتون امریکی گلوکارہ اریانا گرانڈے ہیں۔ 14 جنوری ، 2019 تک ، انسٹاگرام پر سب سے زیادہ پسند کی جانے والی تصویر ایک انڈے کی تصویر ہے ، جسے اکاؤنٹworld_record_egg نے پوسٹ کیا ہے ، جس کا مقصد کائلی جینر پوسٹ پر 18 ملین لائیکس کے سابقہ ​​ریکارڈ کو عبور کرنے کا واحد مقصد ہے۔ تصویر میں اس وقت 55 ملین سے زیادہ لائیکس ہیں۔ دوسری سب سے زیادہ پسند کی جانے والی تصویر میں اریانا گرانڈے اور اس کے شوہر ڈالٹن گومیز کی شادی کی تصویر ہے۔ انسٹاگرام 2010 کی دہائی میں سب سے زیادہ ڈاؤن لوڈ کردہ موبائل ایپ بن گیا۔

تاریخ 

انسٹاگرام نے سان فرانسسکو میں برن کی حیثیت سے ترقی کا آغاز کیا ، یہ ایک موبائل چیک ان ایپ ہے جس کو کیون سسٹروم اور مائیک کریگر نے تیار کیا تھا۔ یہ جانتے ہوئے کہ برن فورسکوئر سے بہت مماثل ہے ، سسٹرم اور کریگر نے فوٹو شیئرنگ پر اپنی ایپ کو مسترد کردیا ، جو برن صارفین میں ایک مشہور خصوصیت بن گئی تھی۔ انہوں نے ایپ انسٹاگرام کا نام تبدیل کیا ، جو "انسٹنٹ کیمرا" اور "ٹیلیگرام" کا پورٹیمینیو ہے۔

شروعات اور بڑی مالی اعانت

5 مارچ ، 2010 کو ، سسٹروم نے بورن پر کام کرتے ہوئے بیس لائن وینچرز اور اینڈرسن ہارووٹز کے ساتھ مل کر 500،000 ڈالر کے بیجوں کی فنڈنگ ​​بند کردی۔ جوش رئڈل اکتوبر میں کمیونٹی منیجر کی حیثیت سے کمپنی میں شامل ہوئے ، شین سوینی نومبر میں انجینئر کی حیثیت سے شامل ہوگئیں ، اور جیسکا زولمین اگست 2011 میں کمیونٹی ایونج لسٹ کے طور پر شامل ہوگئیں۔

پہلی انسٹاگرام پوسٹ پیئر 38 میں سائوتھ بیچ ہاربر کی ایک تصویر تھی ، جسے مائک کریگر نے 16 جولائی ، 2010 کو شام 5 بج کر 5 منٹ پر پوسٹ کیا تھا۔ سسٹرم نے چند گھنٹے بعد اپنی پہلی پوسٹ ، ایک کتے اور اس کی گرل فرینڈ کے پاؤں کی تصویر شیئر کی تھی۔ 9: 00 بجے اس کے یو آر ایل میں حرف تہجی کے پہلے خط کی وجہ سے اسے غلطی سے پہلی انسٹاگرام فوٹو سے منسوب کیا گیا ہے۔ 6 اکتوبر ، 2010 کو ، انسٹاگرام iOS ایپ کو باضابطہ طور پر ایپ اسٹور کے ذریعے جاری کیا گیا۔

موجودہ: نئی خصوصیات

مارچ 2020 میں ، انسٹاگرام نے "Co-Watching" کے نام سے ایک نیا فیچر لانچ کیا۔ نئی خصوصیت صارفین کو ویڈیو کالوں کے ذریعے ایک دوسرے کے ساتھ پوسٹس شیئر کرنے کی سہولت دیتی ہے۔ انسٹاگرام کے مطابق ، انہوں نے دوستوں اور کنبہ کے ساتھ عملی طور پر رابطہ قائم کرنے کے مطالبے کو پورا کرنے کے لئے کو-واچنگ کے آغاز کو آگے بڑھایا کیونکہ کوویڈ 19 وبائی بیماری کے نتیجے میں زیادہ سے زیادہ لوگ گھر میں رہنے اور "معاشرتی فاصلے" کے بارے میں بتایا جاتا ہے۔

اگست 2020 میں ، انسٹاگرام نے "ریلز" کے نام سے ایک نیا فیچر لانچ کیا۔ خصوصیت ٹک ٹوک کی طرح ہے۔ انسٹاگرام نے اگست 2020 میں تجویز کردہ پوسٹس کو بھی شامل کیا۔ گذشتہ 48 گھنٹوں سے پوسٹوں کے ذریعے سکرول کرنے کے بعد ، انسٹاگرام ان اکاؤنٹس سے اپنی دلچسپیوں سے متعلق پوسٹس دکھاتا ہے جس کی وہ پیروی نہیں کرتے ہیں۔

فروری 2021 میں ، انسٹاگرام نے عمودی کہانیاں کے نام سے ایک نئی خصوصیت کی جانچ شروع کی ، جسے کچھ ذرائع نے بتایا کہ اسے ٹک ٹوک سے متاثر کیا گیا ہے۔ اسی مہینے ، انہوں نے کہانیوں میں فیڈ پوسٹس کو بانٹنے کی صلاحیت کو ختم کرنے کی جانچ بھی شروع کردی۔

مارچ 2021 میں ، انسٹاگرام نے ایک نئی خصوصیت کا آغاز کیا جس میں ایک ساتھ چار افراد براہ راست جاسکتے ہیں۔ انسٹاگرام نے یہ بھی اعلان کیا ہے کہ بالغوں کو نو عمر حفاظتی پالیسیوں کے ایک حصے کے طور پر ان نوجوانوں کو پیغام دینے کی اجازت نہیں ہوگی جو ان کی پیروی نہیں کرتے ہیں۔

مئی 2021 میں ، انسٹاگرام نے محدود خطے میں صارف کو صارف کے پروفائل میں متمولات شامل کرنے کی اجازت دینا شروع کردی۔ 

Post a Comment

0 Comments