Why Facebook Is Worth Over $10 Billion | realonlineearning89

Why Facebook Is Worth Over $10 Billion

یاہو!

 ابھی ایک سال سے فیس بک کے ساتھ بات چیت ہو رہی ہے اور بظاہر حال ہی میں فیس بک پر billion 1 بلین کی قیمت پوچھنے پر شرم محسوس ہوئی ہے لیکن جیسا کہ میں یہاں وضاحت کروں گا یاہو! بالکل سودے سے محروم ہو گئے ہیں۔

فیس بک کے 18 ملین صارفین ہیں ، بہت کچھ ہے۔ تاہم مائی اسپیس کے پاس 100 ملین + ہے اور وہ 2005 میں نیوز کور کو صرف 580 ملین ڈالر میں فروخت ہوا۔ یوٹیوب نے 2006 میں گوگل کو ایک 1.65 بلین ڈالر کی قیمت پر فروخت کیا لیکن یہ ایک دن میں 100 ملین سے زیادہ ویڈیوز کی خدمت کرتا ہے اور اس میں ایک ماہ میں 25 ملین سے زیادہ زائرین ہوتے ہیں۔ تو کیا فیس بک اتنا قیمتی بناتا ہے؟ یہ نسبتا بہت زیادہ ٹریفک کی سطح حاصل کرتا ہے لیکن یوٹیوب یا مائی اسپیس کے برابر نہیں۔ کسی کے لئے اب دستیاب ہونے کے باوجود اس نے طلبہ کے لئے ایک خصوصی نیٹ ورک کے طور پر زندگی کی شروعات کی اور یہ اب بھی اس کا بنیادی صارف گروپ ہے۔

تو پیسہ کس پہنچا؟

فی الحال فیس بک سائٹ کے ذریعے صارفین کے ہوم پیج اور منتخب صفحات پر بینر کے روایتی اشتہارات دکھاتا ہے۔ اشتہارات اسباق اور بے ترتیب ہیں جتنا کہ ان کو کسی خاص صارف کو نشانہ نہیں بنایا جاتا- صرف ایک بے ترتیب بنیاد پر پوری سائٹ پر خدمت کی جاتی ہے۔ فیس بک اس صفحے کے تاثرات کی تعداد کی بنیاد پر اس انتظام کو ٹھیک کر رہے ہیں ، حالانکہ حقیقت میں وہ کم سے کم اشتہار جاری رکھے ہوئے ہیں تاکہ اس کی آخری فروخت کے لئےسائٹ کی قیمت کو بڑھاجو واقعی 2007 میں ہوگا۔ / 8۔ ہوشیار لوگو!

معلومات کی طاقت

فیس بک کے ساتھ رجسٹر ہوں اور جلدی سے آپ خود کو قیمتی ذاتی معلومات کی بھاری مقدار فراہم کرتے ہوئے دیکھ سکتے ہیں۔ اس کے بارے میں سوچئے کہ فیس بک آپ کا نام جانتا ہے ، وہ جانتے ہیں کہ آپ کی عمر کتنی ہے (در حقیقت آپ کا ڈی او بی جو کہ بہت زیادہ قیمتی ہے جیسا کہ اس کی وضاحت کرنے کے لئے، وہ جانتے ہیں کہ آپ مرد ہوں یا عورت ، وہ آپ کے آبائی شہر ، آپ کا پوسٹ کوڈ جانتے ہیں اگر آپ ان کا انتخاب کرتے ہیں اسے دور کردیں (اگرچہ مجھے شک ہے کہ بہت سارے صارفین اس کا انتخاب کرتے ہیں) ، وہ جانتے ہیں کہ کیا آپ کنوارے ہیں ، تعلقات میں (اور جن کے ساتھ ہیں) ، شادی شدہ ، طلاق یافتہ وغیرہ ، وہ آپ کے جنسی رجحان کو جانتے ہیں۔ ٹھیک ہے لہذا آپ ان سارے سوالوں کا جواب بطور ایمانداری ، بے ایمانی یا مبہم طور پر دے سکتے ہیں جتنا آپ پسند کریں لیکن جس چیز سے میں نے دیکھا ہے خوشی سے لوگ اپنے بارے میں اپنے دوستوں اور ممکنہ دوست کی حیثیت سے درست معلومات دیتے ہیں- اور کوئی اور صحیح نہیں ہے۔

لیکن فیس بک کو اور کیا پتہ؟ اچھی طرح سے وہ جانتے ہیں کہ آپ اسکول کہاں گئے ہیں ، کہاں آپ کام کرتے ہیں ، زیادہ مذہبی اور سیاسی نظریات کے ساتھ ان کی باتیں بد نظمی سے ملتی ہیں۔ اس سے ہم ایک بہت ہی قیمتی مارکیٹ پروفائل تیار کرنا شروع کرسکتے ہیں۔ جیسا کہ میں فیس بک کو بتا رہا ہوں ، اس کے ساتھ ہی میں آپ کو آئم میل ، 22 (اگست میں پیدا ہوا) ، سیدھے ، تعلقات میں ، قدامت پسند ، برائٹن ، انگلینڈ سے ملحد کہنا چاہتا ہوں۔ بلیٹنٹن مل سیکنڈری ، کالج میں BHASVIC نامی ایک جگہ ، اسکول میں بورنیموت میں یونیورسٹی گیا۔ اس معلومات سے ہم مزید مفروضے کھینچ سکتے ہیں۔ میں برائٹن میں رہتا ہوں اور اپنے اسکولوں کے علاقے کے مقام کی بنیاد پر ہم برائٹن میں جن جگہوں کے بارے میں جانتا ہوں ، ملاحظہ کرسکتا ہوں اور رہتا ہوں (جس کے بارے میں گوگل نقشہ جات API سمجھتے ہیں) کا صحیح طریقے سے نقشہ لگا سکتا ہوں۔ میں سیدھا ہوں؛ پورے وقت میں ملازمت کے لحاظ سے معقول دولت مند علاقے سے تعلق رکھنے والا قدامت پسند لہذا میں شاید سفید ، متوسط ​​طبقے کی ہوں جس کی معقول آمدنی قابل آمدنی ہو۔

تو اور کیا؟

 فیس بک کو معلوم ہے کہ آپ کیسا نظر آتا ہے ، انہیں شاید معلوم ہوگا کہ آپ کچھ سال پہلے کی طرح کی طرح نظر آتے تھے۔ شاید سب سے زیادہ اہم بات وہ جانتے ہیں کہ آپ کے دوست کون ہیں ، وہ جانتے ہیں کہ آپ انہیں کس طرح جانتے ہیں ، جب آپ ان سے بات کرتے ہیں تو ، وہ کس طرح کی طرح نظر آتے ہیں اور آخر کار وہ ان کے بارے میں بالکل وہی جانتے ہیں جیسے وہ آپ کے بارے میں جانتے ہیں۔ ناپسند اور آپ کے دوستوں کا ذائقہ بھی۔

وہ آپ کا ای میل پتہ جانتے ہیں ، لہذا وہ جانتے ہیں کہ اگر آپ ہاٹ میل کا استعمال کرتے ہیں ، یاہو! میل وغیرہ۔ وہ آپ کا فون نمبر جانتے ہیں تاکہ وہ آپ کے فون فراہم کنندہ آسانی سے کام کرسکیں۔ ان کے پاس آپ کا IP پتہ ہے تاکہ وہ آپ کے ISP پر کام کرسکیں۔ وہ جانتے ہیں کہ آپ سائٹ پر کہاں پہنچے ہیں لہذا وہ جانتے ہیں کہ آپ کون سا سرچ انجن استعمال کرتے ہیں (یاہو اور گوگل بولی وار میں داخل ہوتا ہے) ، آپ کس برائوزر پر ہیں ، وہ جانتے ہیں کہ آیا آپ ضعف یافتہ ہیں یا آپ کے براؤزر کی ترتیبات سے سیکھنے کی معذوری رکھتے ہیں۔ .

فیس بک کو پتہ چلتا ہے کہ جب میں لاگ ان ہوتا ہوں اور کہاں سے جانتا ہوں کہ میں کام کرنے کے اوقات کو جانتا ہوں ، اگر میں کام کرتے ہوئے انٹرنیٹ استعمال کررہا ہوں ، تو جن صفحوں پر میں فیس بک چھوڑتا ہوں یا جن صفحات سے آتا ہوں وہ جانتے ہیں کہ میں کیا دوسری سائٹوں کو دیکھتا ہوں۔ میں اپنی موجودہ حیثیت طے کرسکتا ہوں اور فیس بک کو بالکل وہی بتا سکتا ہوں جو میں اس دوسرے نمبر پر کر رہا ہوں یا کیا محسوس کر رہا ہوں۔

یہاں کیا خطرہ ہے؟

حقیقت پسندانہ اس کا پتلا۔ فیس بک لڑکوں کا ایک اچھا گروپ ہے اور ایک اچھی سائٹ ہے ، مجھے اس کا استعمال کرنا پسند ہے اور معلومات سیکیورٹی کے بارے میں کیا جانتا ہوں اس کے باوجود اور میں نے یہاں جس معلومات کے بارے میں بات کی ہے اس کا ایک بڑا حصہ دینے کا انتخاب کرتا ہوں۔

تلاش کے الگورتھم فیس بک پر ڈھیلے پڑتے ہیں

تصور کیجیے کہ سرچ انجنز فیس بک پر ڈھل جاتے ہیں۔ پروفائل کی معلومات (جان ، پیدائش 13.08.84) لینے کے لئےایک الگورتھم ملاحظہ کیا گیا۔ ذاتی مفادات کے کلیدی الفاظ میں اس کا نقشہ بنائیں یعنی فٹ بال ، مانچسٹر یونائیٹڈ۔ اپنے مقام کو کسی نقشے پر یعنی برائٹن ، انگلینڈ پر پلاٹ کریں۔ اسی طرح کی دلچسپیوں والے اپنے قریبی دوستوں کے لنکس پر عمل کریں یعنی باب اور ڈیو جو کونے کے چاروں طرف رہتے ہیں اور مجھے کسی اشتہار کی خدمت پیش کرتے ہیں جیسے:

اگلے ہفتے جان کے لئے سالگرہ مبارک ہو.

کیا آپ کو اس کا پتہ تھا؟

ڈیوس سالگرہ ہفتے کے بعد؟

12.08.07 کو برائٹن اور ہوو البیون بمقابلہ مانچسٹر اتحاد کے لئے ٹکٹ کیوں نہیں بکتے ہیں

ابھی بک کروانے کے لئے یہاں کلک کریں اور 2 کی قیمت کے لئے 3 ٹکٹ حاصل کریں (کیوں نہیں باب کو ساتھ آنے کو کہتے ہیں۔ وہ برائٹن کی حمایت کرتا ہے اور آپ نے کچھ دیر میں بات نہیں کی)۔

آج ہی بک کرو اور اچھی طرح سے آپ کو اپنے گھر سے آدھی قیمت کی لیمو کو trashy-limos.com کے ساتھ کھیل میں دے دیں۔

اب طاقتور اشتہارات اور اس کے بالکل کونے میں۔ اگر فیس بک کے فروخت ہونے والے وقت تک 25 ملین رجسٹرڈ صارفین ہیں ، جن میں سے آدھے دن ہر دن ملاحظہ ہوتا ہے تو وہ ایک دن میں کم سے کم 12.5 ملین صفحے کے نقوش پڑتا ہے۔ اوپر ایک اشتہار کی قیمت click 1 پر پیش کریں (جو موجودہ ایڈورڈز سی پی سی ماڈل کی بنیاد پر اس کی قیمت سے کہیں کم ہے) اشتہار کی قطعیت کی نوعیت کی بنیاد پر 10٪ تک کی شرح کی توقع کرتے ہیں اور ایک دن میں کم سے کم million 1.2 ملین رہتے ہیں۔ ایک سال میں تقریبا ایک بلین ڈالر۔ اس صارف گروپ کو 50 ملین تک بڑھاؤ (حقیقت پسندانہ ہے اگر گوگل یا یاہو اپنے موجودہ صارف ڈیٹا بیس میں ٹیپ کرسکتے ہیں) اور ایک وابستہ بنیاد پر اشتہار کی جگہ بیچ سکتے ہیں تو کہتے ہیں کہ فٹ بال کے ٹکٹ 10 ملحق کک بیک اور 10٪ تبادلوں کی شرح کے ساتھ $ 300 پر ہیں = $ 3 فی صارف ایکس 25 ملین صارفین = 1 دن میں 75 day ملین یا 3 2737500000! ٹھیک ہے ، لوگوں کو ہر دوسرے دن $ 300 خرچ کرنے کے لئے نہیں جا رہے ہیں دور ہونے کی اجازت نہیں ہے لیکن وہاں منطق اور اس طرح کیش.

کیا سامعین اس کے سوا ہوں گے؟

بہتر معیار کی تشہیر کا مطلب ہے کم تشہیر۔ کم بینکس کے ساتھ کم ویب سائٹ بنائیں تاکہ آپ جو ڈھونڈ رہے ہو ، کم پاپ اپ ، کم پست معیار کی مصنوعات تلاش نہ کریں۔ سرچ مارکیٹنگ پروگراموں کی کامیابی کے پیچھے یہی مرکزی قوت ہے اور پروفائل پر مبنی اشتہار پہلے ہی موجود ہے گوگلس کی ذاتی نوعیت کی تلاش پہلے کے مقابلے میں زیادہ مطلوبہ ایڈورڈز اشتہارات کو لوٹ رہی ہے۔ اگر یہ مائیکرو سافٹ کے ہاتھ میں آجاتا ہے تو پھر لوگ زیادہ محتاط رہ سکتے ہیں لیکن گوگل یا یاہو کی شبیہہ کے ساتھ۔ اور فیس بک پروفائل کی معلومات کو نرم معلومات کے طور پر دیکھا جاتا ہے کیوں کہ کمپنی آپ کو براہ راست مصنوعات فروخت نہیں کرتی ہے اور وہ خدمت مفت ہے۔ انٹرنیٹ جس طرح چل رہا ہے اور مجھے یقین ہے کہ 5 سالوں میں اس کا احتمال ہے۔

شناخت کی چوری

اس پوسٹ کے ذریعہ ایوینیو کی بات یہ رہی ہے کہ ہمیں اس بارے میں زیادہ محتاط رہنا چاہئے کہ ہم کس معلومات کو ترک کرتے ہیں اور کس کو دیتے ہیں۔ اگر انٹرنیٹ کاؤنٹی ہوتا تو یہ نازی جرمنی ہوتا اور فیس بک گیسٹاپو ہوتا! فیس بک جیسی معاشرتی سہولیات کو دنیا بھر میں اس طرح کی مراعات یافتہ معلومات فاشسٹ حکومتوں کی برداشت کی جاتی ہے اور اس کے لئے وہ قتل بھی کرچکے ہیں۔ ہم برطانیہ میں شناختی کارڈ متعارف کروانے کے بارے میں فریاد کرتے ہیں (ستم ظریفی یہ ہے کہ اس مقصد کے لئے متعدد فیس بک گروپس موجود ہیں) لیکن ہم خوشی خوشی ریاستوں کے کالج گیکس کے ایک گروپ کو ذاتی تفصیلات دیتے ہیں جو بالآخر سب سے زیادہ بولی لگانے والے کو ہماری تفصیلات فروخت کرنے کا منصوبہ بنا رہے ہیں ( کسی بھی سائٹ کی قیمت ان کے ٹریفک کے بارے میں معلومات ، حجم ، معیار اور ان کی مقدار پر مبنی ہوتی ہے۔ لیکن ان کی خوش قسمتی ہے) ممکنہ طور پر اس کمپنی کے لئے جو پہلے ہی ونڈوز پلیٹ فارم کے ذریعہ دنیا کے بیشتر سسٹم کو کنٹرول کرتا ہے۔

اس پوسٹ کا مقصد خوفزدہ کرنا نہیں ہے - اس سے صرف نئی انٹرنیٹ ٹکنالوجیوں کی طاقت ، ان کے ممکنہ طور پر استعمال کی جانے والی ایپلی کیشنز کی شناخت اور سوال پیدا کرنا ہے- اگر آپ کے فیس بک کے دوست آپ کے حقیقی دوست ہیں تو کیا وہ آپ کی سالگرہ کو نہیں جان سکتے؟ کیا واقعی فیس بک آپ کو ایک تحفہ خریدنے جا رہا ہے ؟!

Post a Comment

0 Comments